pondelok 15. júla 2013

Slovakman 113 Bátovce, 13.7.2013



Povodne som mal napísané asi dve strany textu, s mojimi pocitmi z toho preteku, no myslím, že by to nebolo také zaujímavé ako by to mohlo byť. Však komu by sa chcelo čítať o tom kde a kedy som mal krízu, čo som jedol či pil, kde sa mi šlo dobre. No proste nuda. Takže len pár viet a fotiek, ktore som ukradol na internete...


Pre tých čo nevedia, Slovakman 113 je triatlonový pretek na stredných vzdialenostiach. Čo znamená 1900m plávanie v priehrade Lipovina pri obci Bátovce. Ďalej 90km na cestnom bicykli, po viac kopcovitom okruhu ako rovnom. A to z Bátoviec smer Bohunice, Uhliská, Pukanec, Devičany a späť do Bátoviec. Samozrejme toto celé 3-krát keďže jeden okruh má 30km. No a nakoniec polmaratón v štyroch okruhoch Bátovce, Žemberovce a späť.

Moje výsledky:
Plávanie 32:23.7 (42)
Depo 2:28.1
Bicykel 3:00:46.2 (86)
Depo 00:54.9
Beh 1:56:32.8 (87)
Výsledný čas 05:33:05.7 čo bolo celkovo 82. miesto (respektíve 27. v kategórii)

Oficiálne výsledky sú na: http://www.sportsofttiming.sk/en/race/overview/963


Čiže môj osobný ciel som si splnil. Dokončil som. Pôvodne som rátal, že pôjdem niečo okolo 6 hodín, čiže výsledný čas ma potešil. Polmaratón daným tempom nebol až taký devastujúci ako som čakal. Takto s odstupom pár dní, si viem povedať, že to bola pekná zábavka, no žeby som to chcel absolvovať pravidelne nemôžem povedať. Myslím, že výzvou by bolo ísť pod 5 hodín. Ale na taký čas treba asi viac a svedomitejšie trénovať.

Športu Zdar!

Žiadne komentáre: