nedeľa 13. novembra 2016

Archív: Bobrovecká dolina

Bobrovecká dolina - Chata
7.8.2006 - 13.8.2006

Na chate sa nás vystriedalo kopu: Maťa, Lucia, Renáta, Lucia, Linda, Paľo, Miro, Tomáš-Tučko, Juro, Andrej, Matúš a ja. Keďže bolo zlé počasie, na turistiku sme sa nakoniec nevybrali :( Ani ďalšie z plánov nevyšli. Plány ako požičať si totem od indiánov, či uloviť nejakého pstruha v umelom jazierku :) No aspoň sme strávili pekný týždeň na chatičke.


--
Bobrovecká dolina - Chata II.
10.9.2006 - 19.9.2006

Zas sa nás veľa zišlo:) Matúš, Juro, Tomáš - Tučko, Tomáš - Hrnčo, Andrej, Marek - Medik, Miško - Marďo, Ivan, Maťko, Maťa, Linda, Lucia a ja.
A ako ináč, sa trošku PILOvalo drevo :-)




--
Bobrovecká dolina - Chata III.
31.10.2006 - 5.11.2006

Zišlo sa nás tak pomenej: Juro, Miro, Tomáš - Tučko a ja. No užili sme si prvého snehu, napadlo nám ho až 20cm. No a dokonca, sme aj kolesá ustrážili, juch:)



--

Bobrovecká dolina - Chata, SILVESTER
28.12.2006 - 5.1.2007

Na Silvestra sa nás tu zišlo dosť, a to: Katka, Mirka, Mišo - Marďo, Jano - Farmár, Tomáš - Tučko, Tomáš - Hrnčo, Juro, Stano, Matúš, Miro a ja.
Myslím, že nám bolo na chate ako vždy, čiže dobre. Len škoda, že nebolo snehu, skôr pršalo a bol odmek. Takže lyže sme ani nevyužili:(

--

Bobrovecká dolina - Chata
15.6. - 22.6.2007

Začiatok leta na chate v Bobrovci. Konečne po štátniciach, tak prečo si trochu neoddýchnuť.
Zostava: Bc. Juro, Bc. Tomáš-Tučko, večný študent Matúš, pár dní aj nováčik na chate Bc. Pišta (FMUK) a samozrejme ja, tiež Bc.
Užili sme si veľa bikovačky, aj nejaká túra bola, niektorí po prvý krát na Babkách. Však fotky vravia za všetko :-)

Bike výlety:
1. Chata > Žiarska dolina > Žiarska chata > Žiarska dolina > Chata
dokopy: ???km (Matúš nemá tachometer)
2. Chata > vodopád > Liptovské Matiašovce > Kvačany > Velké Borové (Kvačianskou dolinou) > Kvačany > Liptovský Trnovec > Aquapark Tatralandia > Bobrocec > Chata
dokopy: 50km
3. Chata > Podbanské (červenou značkou) > Liptovský Hrádok > Liptovský Mikuláš > Trstené > Bobrovec > Chata
dokopy: 70km
4. Chata > Chata pod Náružím > Chata
dokopy: 12km ( 1/2 cesty tlačenie do kopca a 1/2 cesty DH )
5. Chata > vodopád > Liptovské Matiašovce > Bobrovník > priehradný múr Liptovskej Mary > Bobrovník > Liptovský Trnovec > Aquapark Tatralandia > Bobrocec > Chata
dokopy: 50km

Song tejto chaty: Jadlee Wonder - Dvojitý Život Steva Hooda
postrehy od Pištu >>>

--
Bobrovecká dolina - Chata
8. - 12.8.2007

Zostava: Mirka, Barbara, Jano, Filip, Pišta, Miro, Juro, Tomáš - Hrnčo, Tomáš - Tučko, Matúš, Mišo - Marďo a ja
Ako vidno, zase sa nás zišlo viac. Užili sme si pár pekných večerov. Niektorí aj športovali, iní len užívali prázdniny, ktoré sa pomaly končia.

Blog od Pištu tu




--
BikeTrip - Bobrovec
8.- 11.5.2008

Zostava:
Tuční bikeri: Marek, Paľo, Jano, Matúš, Miro a ja
Biker: Tomáš - Tučko
NeBikeri: Maťa, Andrej a pes Bruno

Štvrtok okolo obeda sa stretávame na chate v Bobrovci. Po občerstvení a pustení vody na chate, sa za nie moc priaznivého počasia vydávame smer Žiarska chata (Marek, Paľo, Miro, Jano a ja). Ako sme predpokladali, výšlap bol kvalitný, zjazd ešte kvalitnejší za stáleho mrholenia. Nie sme predsa z cukru :-) Večer sme mali welcome party, niektorí aj s polnočnou prechádzkou.

Piatok, po zvažovaní počasia, sme sa nakoniec dobre rozhodli. Po individuálnom servise bicyklov vyrážame (všetci tuční bikeri) smer vodopád, Kvačany, Veľké Borové. Vo Veľkom Borovom pretek smerom ku krížu nad dedinou a následné občerstvenie v miestnej krčme. Návrat okolo Liptovskej Mary po asfaltke. Večer šla Maťke "karta" takže bola znovu zábava. Niečo sme aj pogrilovali.

V sobotu najdlhší výlet, smer Podbanské. No bola to pekná packa. Ja osobne som sa kvalitne odpálil. Miro, Tomáš a Bruno okúsili lezenie v kameňolome. Večer, keďže mal Andrej narodeniny, museli sme osláviť, ako ináč. Ja som oslavoval spánkom a zvyšok šiel do Jalovca na Disko! Podľa času a stavu ich návratu bola zábava.

V nedeľu balíme, upratujeme a lúčime sa s chatou. Chalani sa ešte šli rozmočiť do Kalamenov.

Dúfam, že čoskoro si zopakujeme takýto výlet, aj na dlhšie, no musím niečo natrénovať :-)


-- 
Bobrovec
7.- 14.7.2008

Zostava: Katka - Knedlík, Matúš, Jano, Tomáš - Tučko, Tomáš - Hrnčo, Miro, Juro, Mišo - Marďo a ja.
V pondelok poobede sme odišli z BA. Na chatu sme prišli podvečer a po zabývaní sme zahájili "Welcome party". Keďže chata je ako iná dimenzia, neviem čo bolo skôr a čo neskôr, tak len napíšem čo všetko sme stihli.

Bike výlety:
1. Klasicky do Veľkého Borového cez Kvačiansku dolinu. Tento kráť návrat tiež okolo vodopádu. A našli sme aj skratku z Matiašoviec do Kvačan. (K+J+Ma+A)
2. Červenec. Po ceste sme stretli "TANAPáka" ktorý nás presviedčal, že nie sme na cyklo chodníku a môže nám dať pokutu až do výšky 2000 korún, čo nás moc netešilo, no nakoniec nás pustil. Po návrate sme sa presvedčili o našej pravde, nakoľko na mape je to ako cyklo chodník! (K+J+Ma+A)
3. Žiarska dolina. "Light" výlet, len tak aby sme nevyšli z tempa :-) (K+J+M+A)
4. Štrbské pleso. No tak toto bol krutý výlet. Cestu na Podbanské už dôkladne poznáme, tak sme sa rozhodli pokračovať po červenej značke až na Štrbské pleso. No a môžem povedať, že už ma na to asi tak skoro nikto neukecá. Keďže z Podbanského je to síce len nejakých 10km, no prevýšenie 400 metrov je super. Ešte aj slniečko trošku pomohlo k vyčerpaniu. Na cestu spať sme museli použiť služby Slovenských Železníc. (J+Ma+A)

Turistika:
1. Babky a občerstvenie v Červenci (T+T)
2. Sivý vrch a Sedlo Pálenica (T+T+J)
3. Parichvost a stretnutie s medveďom. Viac podrobnosti o tomto výlete hľadajte v kronike na chate alebo osobne u Mirka :-)

Ďalšie aktivity:
- Jalovčanka, však to musí byť :-)
- Oprava strechy na drevárni.
- StreetBall v RK, kde Matúško vyhral 1. miesto a Knedlik 2. v Open Mix kategórii. Taktiež sme si vypočuli miestny hip-hop "žijeme malomestsky life style"
- Okúpanie v Kalamenoch.
- Pokuta 500 za prekročenie rýchlosti v obci :-)
- a mnoho ďalších veci, na ktoré si teraz nespomínam...

Ako zatiaľ vždy, bolo super. Tak zas nabudúce...


--
Bobrovecká dolina - Chata
24..6. - 3.7.2009

Po dlhom čase (od Vianoc) som zavítal na chatu. Pre mňa to bol oddychový pobyt, takže žiadne veľké športové aktivity nečakajte :-)
Za tých 10 dni na chate, tam zavítali: Jarka + Marďo, Marcelka + Hrnčo, Barbarka + Filip, Zuzka (basketbalistka), Stano, Jano, Paľo, Juro, Sašo - Šani, Matúš, Tučko, Miro a ja. (dúfam, že som na nikoho nezabudol)

Okrem klasických aktivít ako spania, jedenia a povaľovania sa...
jazdilo na lyžiach,
chodilo po lane,
bikovalo sa,
holilo do hola (vsak Šani a Miro)...
vymenilo zábradlie,
navštívilo Prosiecku a Kvačiansku dolinu,
pripravilo drevo...

--
Bobrovecká dolina - Chata
10.7. - 12.7.2009

Rodinná chata v zložení: Dada, Zuzka, Linda, Braňo, Otík, Maťo (Dadin priateľ), Chilli (pes) a ja.
Bol to pekný víkend. Počasie nám prialo. Keďže víkendy sú krátke podarila sa nám iba túra Prosieckou a Kvačianskou dolinou a na vodopád.

--
Bobrovecká dolina - chata
24. - 27.6.2010

Počas tohto predlženého víkendu sa na chate vystriedalo väčšie množstvo ľudí a to: Katka (Knedlík), Zuzka, Zuzka, Ela, Jarka, Mišo, Tomáš, Tomáš - Tučko, Tomáš - Hrnčo, Miro, Paľo, Matúš, Stano, Dano a ja. (Dúfam, že som nikoho nezabudol)
Cely víkend sa niesol prevažne v oddychovaní a oslavovaní leta. Na túru sa nám nepodarilo isť, (ak nerátam vodopád či Jalovčanku), no podarilo sa nám nahlásiť priestupok (vykradnutie garáže) na polícii, čiastočné pokosenie trávy a preorganizovanie predsiene.
To je asi všetko. Je toho trošku pomenej, keďže víkend bol krátky, a dúfajme, že do Bobrovca zavítame už čochvíľa a na dlhší čas :-)
Fotky tiež nemám, no ak mi niekto niečo dodá tak pridám.


--

Bobrovecká dolina - Chata
13. - 22.8.2010

Ďalší prežitý týždeň na chate za nami. Počasie zo začiatku nebolo moc prívetivé, no koncom pobytu sa vylepšilo. Čo sa týka tohto pobytu, tak sa stali dve zaujímavé veci, čím by sa dal tento pobyt odlíšiť od ostatných. A to vytvorenie rekordu v pocte prespatých ľudí na chate a zúčastnenie sa na Vysokohorskom duatlone na Žiarskej chate.
Čo sa týka počtu ľudí, tak poslednú noc nás bolo až 19 a to Linda, Ela, Zuzka, Lucie (CZ), Monika, Marcela, Tomáš H., Tomáš B., Tomáš M., Paľo M., Paľo Z., Pavel (CZ), Miro, Dano 1, Dano 2, Matúš, Andrej, Pišta a ja (Adam). Bola to vcelku zabavná noc :-) Taktiež počas pobytu zavítali aj Majka, Jarka a Mišo.
Čo sa týka duatlonu, tak to dúfam, že sa rozkývem a o tomto podujatí napíšem zvlášť blog, no to až neskôr, tak len poviem, že sa ho zúčastnili traja členovia osadenstva a to Paľo, Matúš a ja (Adam).
Okrem týchto dvoch veci sme taktiež varili, jedli, pili, spievali, spali, socializovali sa, kúpali v Jalovčanke i v Liptovskej Mare, zbierali huby, boli na túre a v jaskyni, bicyklovali sa...


Žiadne komentáre: